کد تخفیف ویژه گیاهان آپارتمانی

Solinbazar1403

Picture of محسن رضائی
محسن رضائی

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

بهترین گل برای شب یلدا

برای شب یلدا چه گلی بخریم؟ 

یکی از مهم ترین رسم و رسوم ما ایرانیان در فرهنگ شب یلدا، هدیه دادن و دور همدیگر نشستن می باشد و چه خوب است که این هدیه شب یلدا، خرید گل برای عزیزانمان باشد تا صمیمت و دوست داشتن را همواره به آنها منتقل کند. گلها همیشه از جمله بهترین هدیه برای هر مناسبتی به شمار می روند.

شما می توانید با خرید باکس گل برای شب یلدا گران قیمت یا حتی خرید دسته گل ارزان، احساس خوشحالی، طراوت و تازگی را در هر فصلی به عزیزترین فرد زندگی خود هدیه بدهید.خرید گل هدیه مناسب شب یلدابرای خرید بهترین گل برای شب یلدا به این نکات توجه کنید:

  • داشتن شناخت کافی از شخص دریافت کننده هدیه و آشنایی با سلایق او: آیا عاشق گل و گیاه است یا خیر؟
  • از هدیه خود با بسته بندی تکراری پرهیز کنید: گل شب یلدا را با دیزاین جذاب و خلاقانه تم یلدایی جایگزین کنید.
  • اگر برای همکار و دوست خود هدیه می برید: خرید باکس گل یلدایی با میوه آرایی مخصوص انتخاب مناسب تری خواهد بود.
  • برای تنوع در هدیه: می توانید از هدایای ترکیبی، تزئینی یا کاربردی مانند خوراکی ها، محصولات چرمی، زیور آلات و … ، در کنار یک رز جاودان، باکس گل شاد یا دسته گل ساده هدیه خود را خاص تر کنید. به خصوص برای خانم ها
  • ارسال متن تبریک: بهتر است یک متن یا چند بیت شعر آماده کنید و گل هدیه یلدا خود را همراه با کارت پستال برای مخاطب خود ارسال کنید تا این شب خاص برای همیشه در خاطره او ماندگار شود.
  • از هزینه ها و نحوه ارسال گل ها اطمینان پیدا کنید: اگر به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه هستید حتما ارسال فوری و روز را در نظر داشته باشید. مثلا ممکن است بخواهید در کمتر از 4 ساعت گل برای عزیزانتان ارسال شود ولی با توجه به ترافیک دیرتر از موعود مقرر به دست او برسد. حتما قبل از خرید اینترنتی گل و گیاه از نحوه و زمان ارسال آن مطمئن شوید.

گل فروشی آنلاین سولین بازار در هر مناسبتی کلیه سفارشات شما را در کمتر از 3 ساعت در تهران به دست صاحبش می رساند و همچنین با خرید بالای 700 هزار تومان کلیه سفارشات شما رایگان می باشد و مشکلی بابت هزینه ارسال برای شب یلدا نخواهید داشت.

به همین خاطر در این قسمت از مجله تخصصی گل و گیاه سولینت به سراغ این شب طولانی آمدیم تا بهترین گل برای شب یلدا را به شما معرفی کنیم و در کنار آن نکاتی برای انتخاب مناسب و خرید هدیه شب یلدا برای همسر، فرزند، تازه عروس ها و داماد ها و حتی پدران و مادران خوبمون آورده ایم تا راهنمای مناسبی برای شما باشد.

اگر دنبال خرید گل برای شب یلدا ارزان قیمت هستید، اما گزینه مناسبی سراغ ندارید، پس در ادامه با ما همراه باشید…

نماد های شب یلدا

انواع نمادهای شب یلدا

باتوجه به رسم و رسومات در فرهنگ ایرانیان تزیین سفره شب یلدا از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. همچنین از قدیم بر این باور بوده اند که در کنار چیدن شیرینی و آجیل میوه هایی مثل انار و هندوانه را در دیزاین سفره شب یلدا استفاده کنند چرا که افراد با خوردن این میوه های تابستانی ، در طول زمستان از بیماری به دور خواهند ماند.

از زمان قدیم، همیشه  در آخرین شب پاییز خانواده ها در کنار همدیگر جمع می شوند و با انواع شیرینی و میوه های پاییزی این شب را جشن می گیرند.

انار، هندوانه، گز ، انواع شیرینی و آجیل و… بخشی از خوراکی هایی است که استفاده از آن ها در این شب مرسوم می باشد.

ما ایرانی ها در شب طولانی همانند عید و سفره هفت سین زیبایش، معمولا سفره ای پهن می کنیم و با  آجیل، میوه خشک، هندوانه و انار و آن را تزئیین می کنیم و حتی در کنار این سفره یلدایی، با تقدیم گل مخصوص شب یلدا به عزیزانمان، دوره هم بودن را جشن می گیریم.

تزیین سبد گل یلدا با گل آرایی مخصوص شب یلدا با گل های پاییزی رنگ شاد مثل رنگ قرمز، نارنجی و زرد که نماد شادی و دوست داشتن می باشد را همیشه در نظر داشته باشید که یکی از رسومات مهم شب چله می باشد.

همچنین برگزاری مراسم یلدایی برای تازه عروس ها، یکی دیگر از سنت های دیرینه ما ایرانیان از زمان باستان در شب یلدا می باشد.

گل هایی برای شب یلدا به منظور بیان حس عشق و علاقه:

خرید گل رز قرمز برای شب یلدا

گل رز قرمز به عنوان یکی از بهترین و زیباترین گلها در تمام دنیا، پیام آور عشق و وفاداری می باشد و رنگ های مختلف آن، مثل گل رز هلندی قرمز و گل رز هلندی زرد یا حتی صورتی بهترین انتخاب برای رساندن پیام عشق و محبت شما می باشد.

شما می توانید با انتخاب یک باکس گل رز هلندی یا حتی ترکیب سبد گل رز با گل ارکیده و آنتوریوم و حتی دسته گل نرگس نیز همانند گل رز یک گل هدیه زیبا و مناسب برای این روز می باشد تا خاطره ای زیبا در یاد عزیزانتان بکارید.

گل میخک با سایه تیره رنگ که نماد شیفتگی و تمایز می باشد، گل لاله قرمز نمادی از عشق و اشتیاق کامل، گل ارکیده بنفش یا صورتی نمادی از عشق خالصانه و خاص،گل آنتوریوم قرمز تیره رنگ با گلبرگ های چرم و مخملی شکلش و نمادی از شادی و محبت ،گل نرگس نماد عشق و شروعی دوباره (برای اول رابطه های عاشقی)، زنبق زرد نمادی از اشتیاق و همچنین گل مینا قرمز رنگ محبوب باغبانان که نماد عشق و صبر می باشد را می توانید در این شب خاص هدیه بدهید.

 

گل برای شب یلدا به منظور بیان حس دوستی و صمیمیت:

اگر می خواهید که حس صمیمت و دوستی را در این شب به عزیزانتان یادآور شوید، می توانید به سراغ گل رز زرد رنگ گه بیانگر دوستی است، بروید. حتی می توانید گل داوودی را به جز سفید که بیانگر خوشبینی و صمیمت، گل آلسترومریا که بیانگر دوستی، پیوند عمیق و عشق، ارکیده بنفش که بیانگر حس احترام فراوان ، گل آفتابگردان که برای نشان دادن وفاداری عشق طولانی مدت می باشد را به عزیزانتان هدیه بدهید.

گل برای شب یلدا به معنی شروعی دوباره و حس تازگی زندگی:

گل شب یلدا برای شروعی دوباره

شب یلدا بیانگر شروعی دوباره است.یعنی از بلندترین شب سال عبور کرده ایم تا ساعت های روشن بیشتری داشته باشیم و روزهای خود را از نو شروع کنیم.

به همین خاطر گل نرگس که جزو اولین گل ها در فصل پاییز می باشد تا شکوفه دهد، بهترین گل برای قرارهای اولیه عاشقی یا شروع دوباره رابطه عاشقانه و حتی جشن گرفتن برای سالگرد ازدواج می باشد.

نیلوفر نیز معانی مختلفی دارد و معمولا در تزئیین سفره های شب یلدا از آن استفاده می کنند. یک دسته گل نیلوفر نماد رابطه ای بلند مدت و طولانی را یادآور می شود و همچنین گل شیپوری نمادی از شروعی دوباره و آغاز زندگی نو می باشد را می توانید در کنار سفره های شب یلدا و حتی به عنوان یک هدیه برای شب یلدا به عزیزانتان تقدیم کنید.

بهترین گل برای شب یلدا مناسب همه (مشکل پسندها):

خرید گل هدیه شب یلدا، از سولین بازار

اگر همیشه نسبت به انتخاب گل شب یلدا سخت گیر هستید و می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، ترکیب گل ها با رنگ های شاد (قرمز، نارنجی،بنفش و زرد) مثل ترکیب گل رز با آنتوریوم و ارکیده در انواع دسته گل ها و سبد گل ها انتخاب مناسبی خواهد بود.

حتی انتخاب یک دسته گل، باکس گل و سبد گل که با تم یلدایی و میوه های مخصوص شب یلدا میوه آرایی و گل آرایی شده است مانند سبد گل شب یلدا، باکس گل شب یلدا یا دسته گل مخصوص شب یلدا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این گل های زیبا با میوه هایی مثل انار،پرتقال، کیوی، انبه، آناناس و حتی هندوانه در دیزاین های مخصوص، فقط برای این شب خاص آماده شده است.

گل برای شب یلدا در شروع زمستان:

باتوجه به اینکه یکی از نمادهای شب یلدا گذر از فصل پاییز و ورود به فصل زمستان می باشد می توانید در کنار گلهای مناسب این فصل به گیاهان آپارتمانی گلدار نیز توجه کنید. خرید گیاه آپارتمانی بن قنسول یا همان گل کریسمس با گلبرگ های قرمزش که یک گیاه مقاوم در فصل زمستان و پاییز به شمار می رود و از اواسط فصل پاییز شروع به گلدهی می کند یادآور آمدن زمستان و شروعی تازه می باشد.

کاکتوس کریسمس نیز انتخاب مناسبی در این فصل است.

همچنین گیاه پیراکانتا با میوه‌های آلبالو شکلش یکی از زیباترین گیاهان باغچه ای در فصل پاییز و زمستان می باشد و معمولا در دیزاین سفره های شب یلدا یا دیزاین سبد گل شب یلدا و انواع دسته گل برای یلدا استفاده می کنند. همچنین از گل سیکلامن اغلب به عنوان گل مناسب فصل پاییز برای تزئین خانه ها، فروشگاه ها و که می خواهیم طراوت و تازگی را به آن مکان بیاوریم می توانید به عنوان گل هدیه شب یلدا استفاده کنید.

علاوه بر این گل ها، خرید تعداد زیادی از گونه های گیاه آنتوریوم در تمام طول سال گل می دهند. اگر شرایط مناسب یک گلدان گل آنتوریوم را فراهم کنید برای شما می توانید یک انتخاب ارزان و حتی لاکچری برای شب یلدا و هر مناسبتی باشد.

گل برای شب یلدا و هدیه شب یلدا چی بخریم؟

گل شب یلدا و هدیه شب یلدا چه بخریم؟

مهم ترین نکته در هدیه دادن گل برای شب یلدا توجه به معانی هر گل می باشد.ازآنجایی که گل ها بارنگ های مختلف معانی متفاوتی دارند بهتر است که همیشه دسته گل یا سبد گل شما تم شاد با رنگ های قرمز، بنفش، صورتی، نارنجی بیشتری به خود بگیرد تا پیام آور شادی و عشق زیاد برای این شب خاص باشد.
پس در انتخاب گل مناسب برای هدیه شب یلدا توجه به رنگ ضروری می باشد.

مثلا خرید گلدان گل ارکیده یا خرید گل رز نیز با تمام رنگ های زیبایشان همیشه و حتی به تنهایی یک هدیه ای زیبا و لاکچری برای همه افراد خانواده در هر مناسبتی به حساب می آید.

اگر به دنبال هدیه ای ارزان برای خرید کادو شب یلدا هستید خرید زیورآلات بدلی، لوازم آرایش و عطر،محصولات چرمی، لوازم دکوراتیو منزل با یک دسته گل هدیه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر فرد عاشق گل و گیاه آپارتمانی می باشد، خرید گیاهان آپارتمانی گلدار مثل گلدان ارکیده، گلدان آنتوریوم قرمز یا صورتی، بعضی از کاکتوس های گلدار و گیاهان آپارتمانی بدون گل مثل گیاه بونسای، گیاه سانسوریا یا حتی خرید تراریوم ارزان قیمت، بهترین انتخاب برای کادو شب یلدا می باشد.

علاوه بر آن خرید گیاه آپارتمانی به زیبایی دکوراسیون منزل یا محیط کار نیز کمک می کند و ماندگاری بیشتری برای او دارد.

در ادامه مواردی را مناسب برای افراد باتوجه به معانی آنها معرفی کرده ایم تا بتوانید انتخاب آسان تری برای خرید بهترین گل برای شب یلدا داشته باشید.

گل برای شب یلدا مناسب خانم ها:

از بهترین گل هدیه شب یلدا برای خانم ها می توان به گل میخک صورتی و قرمز و همچنین گل رز صورتی و قرمز یک هدیه ایده آل اشاره کرد که مناسبت هایی مثل روز مادر و سالگرد ازدواج برای همسر خود می باشد چرا که هر دو گل نمادی از شور و اشتیاق فراوان و شکوه می باشد.

همچنین گل ادریسی صورتی نیز انتخاب مناسبی برای نشان دادن احساسات قلبی به طرف مقابل می باشد.

گل برای شب یلدا مناسب همسر:

خرید گل هدیه مناسب شب یلدا برای همسر از سولین بازار

اگر می خواهید برای همسر خود آروزی موفقیت و پیشرفت کنید به او دسته گل ژربرا هدیه دهید.
همچنین گل هایی مثل گل رز، مینا ارغوانی ، آفتابگردان ،ارکیده، یاس بنفش، داوودی سفید بهترین انتخاب برای یادآور شدن پیام عشق و طول عمر زیاد برای همسر در این شب می باشد.

گل برای شب یلدا مناسب عروس:

یکی از رسومات در این شب این است که خانواده عروس از خانواده داماد پذیرایی می کند تا خانوادگی هر دو طرف درکنار یکدیگر باشند و خوشحالی و شادی را باهم تقسیم کنند. خانواده داماد هم با در دست داشتن گل برای شب یلدا به منزل خانواده عروس وارد می شود.

در این شب طولانی، معمولا رسم است که تکه ای طلا یا جواهر, دسته گل مخصوص با دیزاین یلدا, پالتو یا یک کفش زمستانی به همراه خوراکی هایی نظیر آجیل و شکلات که با یک هندوانه خاص تزئئین شده را در یک سبدی پر از میوه های رنگارنگ ( سبد گل یلدا ) برای عروس می برند.

بهتر است تا از دسته گل ها با مدل های جدید تر با دیزاین گل نرگس و گل رز سفید و صورتی برای هدیه دادن استفاده کنید.

گل لیلیوم نیز نماد پاکی و اعتماد است. مثلا لیلیوم نارنجی یعنی افتخار، و لیلیوم صورتی نشانه خوشبختی و شادی امی باشد و در گل آرایی دسته گل عروس استفاده می شود.

همچنین گل پیونی صورتی یکی از گل های رمانتیک و عاشقانه می باشد و معمولا برای دیزاین در دسته گل عروس و هدیه به خانم ها استفاده می کنند.

گل برای شب یلدا مناسب بچه ها:

اگر به دنبال گل برای شب یلدا مناسب فرزندان خود هستید، سولینت به شما گلدان گل آنتوریوم را پیشنهاد می کند. گلدان گل آنتوریوم یا حتی چند شاخه گل آنتوریوم در یک دسته گل رز صورتی یکی از بهترین گل ها برای تبریک پیشرفت شغلی یا تحصیلی می باشد و می توانید به فرزند خود هدیه بدهید. بعضی از بچه ها هم به دنبال کلکسیون جمع کردن هستند، برای چنین بچه هایی می توانید ۱۰ نوع کاکتوس کوچک با گلدان هایی رنگی، بخرید.

 

گل برای شب یلدا مناسب پدربزرگ ها و مادربزرگ ها:

گل هدیه شب یلدا برای پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها copy

از جمله رسم های دوست داشتنی در شب یلدا، سر زدن به مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های مهربان است. می توانید با هدیه دادن به این عزیزان، به آنها نشان دهید که فراموششان نکرده اید و قدردان تمام مهربانی هایشان هستید.

به عنوان گل برای شب یلدا مناسب پدربزرگ ها و مادربزرگ های مهربان، می توانید یک گلدان گل ارکیده، یا یک سبد گل آفتابگردان و  دسته گل رز  تهیه کنید و به همراه یک جعبه شکیل آجیل به آن ها تقدیم کنید.

در این قسمت از مجله گل و گیاه سولینت سعی کردیم شما را با بهترین گل برای شب یلدا آشنا کنیم و در کنار آن، با معرفی نمادهای مختلف گل ها بتوانید انتخاب مناسب تری را برای افراد خانواده خود در این شب زیبا داشته باشید.

پیشنهاد سولینت به شما :

اگر می خواهید تنها گل هدیه دهید، خرید سبد گل شب یلدا یا باکس گل شب یلدا که با تم یلدایی می باشد بهترین انتخاب شما خواهد بود.

در سولین بازار می توانید انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی ارزان قیمت باتوجه به حجم و اندازه گلدان به صورت آنلاین با تحویل زیر 3 ساعت در تهران سفارش دهید.
اگر هم نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خرید گل برای شب یلدا هستید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروشگاه سولین بازار خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان

سوالات پر تکرار

گل های مناسب شب یلدا کدام‌اند؟

گل رز، گل نرگس، گل داوودی و گل ارکیده
اگر به دنبال هدیه ای منحصر به فرد می گردید خرید گل رز جاودان در رنگهای مختلف مثل گل رز جاودان هفت رنگ یا سه رنگ و خرید باکس گل هدیه شب یلدا می تواند یک انتخاب خاص و لاکچری باشد.

آیا گل رز برای شب یلدا مناسب است؟

بله، مفهوم کلی گل رز با توجه به لطافت و ظرافتی که دارد پیام آور خوشبختی و محبت می باشد. گل رز با انواع رنگ های آن از رز قرمز (نماد عشق)، رز سفید( نماد پاکی و خلوص)، رز صورتی( نماد تشکر و قدردانی)، رز زرد( نماد دوستی و صمیمیت) و گل رز آبی(نماد عظمت و شکوه و اشتیاق می باشد) که برای این شب زیبا کاملا مناسب خواهد بود.

تفاوت گل شب یلدا با دسته گل، باکس گل و سبد گل؟

این تفاوت با گل های معمولی، در گل آرایی و میوه آرایی آنها می باشد. مثلا سبد گل شب یلدا را با میوه های پاییزی نظیر انار، هندوانه، کیوی، پرتقال و.. دیزاین می کنند تا مناسب برای هدیه شب یلدا باشد.
همچنین استفاده از گل های پاییزی با تم شاد در گل آرایی باکس گل، دسته گل و سبد گل شب یلدا به کار گرفته می شود تا حال و هوای پاییزی و یلدا به گل ها بدهد.

بهترین و زیباترین پیشنهادات برای گل آرایی شب یلدا کدام اند؟

می توان به گل های قرمز رنگ مثل گل رز قرمز، گل لاله قرمز، گل آنتوریوم قرمز، گل ژربرا قرمز و گل اطلسی قرمز اشاره کرد.

میوه ها و خوراکی های شب یلدا کدامند؟

میوه های شب یلدا: شامل ، هندوانه، انار، خرمالو، کیوی و پرتقال
بهترین غذای شب یلدا: خورشت فسنجان
بهترین خوراکی های شب یلدا: گز، پسته، بادام، میوه خشک، شکلات

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

Picture of محسن رضائی
محسن رضائی
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دیدگاه شما بعد از تائید توسط پشتیبانی سولین بازار نمایش داده خواهد شد .

    جواد 1402-08-03 پاسخ

    خیلی ایده های جالبی بودند.

    سها مرادی 1402-10-03 پاسخ

    سلام. تحویل گل و گیاه شب یلدا چند ساعته است؟

    آرامش 1402-11-28 پاسخ

    من برای مراسم یلدایی خیلی از مطالبتون کمک گرفتم، ممنون

    زهرا اسلامی 1402-12-11 پاسخ

    سلام، زیباترین گل ها برای گل آرایی شب یلدا کدام اند؟

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)