چرا باید در سولین بازار فروشنده شویم؟ ( مزایای فروشندگی در سولین بازار )

  • قیمت مقرون به صرفه: مهم ترین مزیت گل فروشی آنلاین سولین بازار، وجود طیف متنوعی از کالاهای مختلف با قیمت های کف بازار می باشد. سولین بازار این امکان را برای تمام مردم ایران فراهم کرده است تا از هرکجای ایران بتوانند گزینه های قیمتی مناسبت تری را از بین گل فروشی های شهر خود انتخاب کنند و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • همیشه در دسترس: شما همیشه می توانید در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، از قسمت چت آنلاین با کارشناسان سولین بازار در ارتباط باشید و سوالات خودتان را درباره کالا مورد نظرتان بپرسید.
  • هزینه‌ی کمتر: باتوجه به اینکه خرید گل و گیاه معمولا از گل فروشی های سطح شهر و یا گل فروشی های سیار در حومه شهر انجام می شود، سولین بازار با ایجاد سیستم چندفروشندگی با بهره گیری از هوش مصنوعی، هزینه های فروش کسانی که می خواهند محصولاتشان را به فروش برسانند، حداقل کرده است تا مشتریان بتوانند با قیمت مناسبت تری، کالای مورد نظرشان را خریداری کنند و یا از هرکجای دنیا بتوانند هدیه ای برای عزیزان خود ارسال کنند.
  • ثبت‌نام رایگان: ثبت نام در سولین بازار و بارگذاری محصولات در تمام مراحل کاملا رایگان است و برایتان هیچ هزینه‌ای ندارد.
  • تبلیغات کم هزینه: از آنجایی که در ایام مختلفی از سال مثل روز مادر، روز پدر، شب یلدا، ولنتاین و.. کمپین های متعدد فروش در سولین بازار برگزار می شود، لذا هزینه های تبلیغات برای فروش محصولات شما به حداقل خواهد رسید. به همین خاطر هیچ نگرانی بابت فروش محصولات نخواهید داشت.
  • حمایت از مشتریان و فروشندگان: سولین بازار با فراهم کردن سیستم پاسخگویی آنلاین 24 ساعته و ایجاد سیستم فروش پیشرفته، تمام تلاش‌ خود را در جهت حمایت و توانمندسازی هر چه بیشتر فروشندگان و عرضه‌ی خدمات بهتر به مشتریان سراسر ایران می کند.
    همچنین سولین بازار سالانه وبینارها و رویدادهای آموزشی جهت ارتقای دانش فروش،  فروشندگان سراسر ایران برگزار می کند تا بتواند به سوالات فروشندگان مختلفی که با مرکز فروشندگان این شرکت همکاری می‌کند پاسخ دهد و همکاری های خود با فروشندگان گل و گیاه را گسترده تر کند.
  • همکاری با سولین بازار : همکاری با سیستم پیشرفته فروشندگی در سولین بازار و پیوستن به خانواده‌ بزرگ فروشندگان، این امکان را می‌دهد که گل فروشی های سطح شهر نیز در جشنواره‌های بزرگ فروش، برند خود را به عموم مردم معرفی کرده و فروش خود را بیشتر کنند.
  • دسترسی به اپلیکیشن: سولین بازار اولین گل فروشی آنلاین در ایران می باشد که امکان فروش محصولات را از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود به وجود آورده است. تمام مشتریان و فروشندگان با در اختیار داشتن اپلیکیشن گل و گیاه سولین بازار می توانند به تمام محصولات و امکانات وب سایت دسترسی کامل داشته باشند.
    همچنین فروشندگان می توانند از طریق اپلیکیشن اختصاصی فروشندگان، محصولاتشان را در پنل خود بارگزاری کنند و به فروش برسانند.

مراحل ثبت نام به عنوان فروشنده در سولین بازار

گل فروشی آنلاین سولین بازار، موقعیتی را برای فروشندگان سراسر ایران فراهم کرده تا اجناسشان را به شکل اینترنتی به‌فروش برسانند. به این ترتیب که اگر شما تولیدکننده، واردکننده و یا مغازه دار گل و گیاه هستید می توانید محصولات خودتان را در این فروشگاه به فروش برسانید. همچنین کسانی که محصولات خانگی تولید می‌کنند می‌توانند از ویترین بزرگ سولین بازار برای فروش محصولاتشان در ایران استفاده کنند.

ثبت نام در سولین بازار

ابتدا در سولین بازار برای خودتان حساب کاربری ایجاد می کنید.

ارسال مدارک

مدارک تکمیلی خود را برای سولین بازار ارسال می کنید

پر کردن فرم فروشنده شو

فرم مخصوص فروشندگان پایین همین صفحه را پر می کنید.

بررسی و اعتبار سنجی

کارشناسان سولین بازار درخواست و مدارک شما را بررسی می کنند.

تماس کارشناسان سولین بازار

از طریق تماس تلفنی، هماهنگی اولیه با شما انجام می شود.

ثبت نام نهایی

تبریک؛ شما یکی از فروشندگان سولین بازار شدید.

مراحل ثبت نام در پنل فروشندگان سولین بازار

توجه : بعد از تکمیل فرم زیر ( فرم فروشنده شو در سولین بازار ) کارشناسان ما جهت ادامه مراحل ثبت نام با شما تماس می گیرند و بعد از تایید نهایی، به پنل فروش خود دسترسی دارید.

فرم درخواست فروشنده شو در سولین بازار

شرایط فروشندگی در سولین بازار

سولین بازار این امکان را برای تمام مردم ایران فراهم کرده است تا بتوانند به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی به ثبت‌نام کنند و محصولاتشان را به فروش برسانند:

  • فروشنده‌ی حقیقی: شخصی است که دارای جواز کسب و کار می باشد و یا فقط تولید کننده یا فروشنده کالا می باشد و می‌تواند با داشتن کارت ملی در مرکز فروشندگان سولین بازار ثبت‌نام کند.
    همچنین اگر محصولات خودتان را در شبکه های اجتماعی و یا در خانه به فروش می رسانید نیز، جزو فروشندگان حقیقی محسوب می شوید.
  • فروشنده‌ی حقوقی: شرکت‌ها و موسساتی که دارای کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده‌ی معتبر هستند. این شرکت‎ها می‌توانند به عنوان شخص حقوقی ثبت نام کنند.

نکته : تمامی فروشنده ها هیچگونه محدودیتی جهت ثبت نام و بارگزاری تعداد محصولات نخواهند داشت .

توجه : راهنمای آموزشی جهت ایجاد ثبت محصول و ارسال سفارش برای مشتریان، توسط کارشناسان سولین بازار بعد از تایید نهایی در اختیار شما قرار می گیرد.

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)

اپلیکیشن سولین بازار