درباره سولین بازار.... (بررسی، سفارش و خرید آنلاین انواع گل و گیاه آپارتمانی ارزان)

برای میلیون ها سال گل ها و گیاهان سطح انرژی مثبت آدم ها را افزایش می دهند و به افراد کمک می کنند احساس امنیت و آرامش کنند.

داشتن گل در خانه و محل کار به میزان زیادی روحیه افراد را بهبود می بخشد و احتمال افسردگی ناشی از استرس را کاهش می دهد.

به همین خاطر سولین بازار به عنوان اولین پلتفرم ایرانی متشکل از بزرگترین گل فروشان محلی ایرانی تشکیل شده است، به مردم کمک کنیم تا انواع دسته گل ها و گیاهان را با کمترین قیمت در سطح بازار ایران تهیه کننده و بتوانند از میان هزاران محصولات و ملزومات گیاهان خوش بوترین، ماندگار ترین،زیباترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب را با امکان مقایسه ویژگی ها و قیمت ها داشته باشند و با خیال راحت آرامش را به عزیزترین فرد خود هدیه دهند.

در وب سایت سولین بازار سعی کرده ایم با بیش از 10 سال تجربه در تامین باکیفیت ترین محصولات، انتخاب راحت و ساده تری را تجربه کنید.

می توانید از میان هزاران محصول نظیر انواع شاخه گل، دسته گل، گل رز، گل شاخه ای، گلدان گل طبیعی، کاکتوس ها، پایه گل و تاج گل، گل عروسی، باکس گل، باکس هدیه، گیاهان آپارتمانی گلدار و بدون گل، ملزومات گیاهان، گلدان ها و….مناسب ترین قیمت را از فروشگاه نزدیک محل سکونت خود انتخاب کنید و سفارش آنلاین گل را در کمترین زمان ثبت کنید و فوری تحویل بگیرید.

خدمات سولین بازار

امکان مقایسه انواع محصولات

تحویل سریع سفارشات حداکثر تا 3 ساعت در تهران

بررسی تخصصی محصولات

کمترین قیمت بازار

پرداخت آنلاین مطمئن

پشتیبانی و چت آنلاین از ساعت 10 صبح الی 22

ضمانت کیفیت

امکان خرید از طریق اپلیکیشن

راهنمای محصولات سولین بازار

برای آگاهی از شرایط استفاده از محصولات، راهنمای سایز و جزئیات توضیحات هر محصول می توانید به صفحه راهنمای کامل محصولات سولین بازار مراجعه کنید.

راهنمای محصولات سولین بازار
قوانین و مقررات سولین بازار

قوانین و مقررات سولین بازار

برای آگاهی از قوانین و مقررات و حقوق کاربران در گل فروشی آنلاین سولین بازار، می توانید به صفحه قوانین و مقررات سولین بازار مراجعه کنید.

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)

اپلیکیشن سولین بازار